Kategorier

Arkiv

Bara en bild av mig

Så heter en blogg

Den är banne mig riktigt sevärd!

Kolla in den!

En bild som hon har lagt ut och som jag vill pusha för lite extra, det är denna.

Men när det gäller hennes bilder är det ju svårt att välja, se bara här!

Men jag kan, jag också! Jag tycker ju det, liksom!

Fast mina bilder är ju inte som hennes. De är ju lite politiska, om man så säger. Som denna, till exempel:

Fler bilder ser du här.

Och fler bilder ser du också här.

Du vet väl att alla mina bilder får du använda om du så vill. Här är det en bild som jag själv gillar:

Modern arkitektur GBG natt

Den är från min Photoshopblogg.

Gott slut och gott nytt år på er alla, mina  vänner och …

… nej –  fy fan – inte ni andra; fascister, rasister, moderater och sådana andra liknande djävla svin!

8 kommentarer on “Bara en bild av mig”

  1. kloktok skriver:

    Jo, på den bloggen finns riktigt vackra bilder! 🙂
    Fridens liljor

  2. kloktok skriver:

    Å gott nytt år till dig oxå!

  3. Jag skriver:

    Tack, Skvitt!


Kommentera

