Kategorier

Arkiv

Ibland måste jag skratta!

WordPress är elaka mot mig!

Ja, riktigt tykna!

Så jag råkade klicka fel och fick ett mail. Kolla elakheten!

Skvittskratt

Men det där dementerar jag bestämt!

Och det gjorde jag i en kommentar på inlägget. Men det tar ju inte WP hänsyn till.

”Hoppsan igen! :-)

Nu är det andra gången jag har råkat trycka fel när jag ville dela på facebook. Alltså råkade jag i hastigheten trycka på Gilla-knappen. Men OK, det står jag för. Klart jag gillar vad jag själv skriver! :-)Annars hade jag ju inte skrivit det!”

Må gott mina kära läsare!
/Skvitt

6 kommentarer on “Ibland måste jag skratta!”

  1. kao skriver:

    Hahaha!!! Ja, det är ju klart man gillar det man själv skriver. Annars hade man ju inte satt det på pränt.

    Man är knappast narcissist för ett feltryck. Vad är det för folk som skriver detta?

    Folk lär sej en störning, tror de, men kunskapen om den verkliga innebörden om densamma är så grund att den bara är att avfärda.

    Kram
    Kao

    • skvitt skriver:

      Jag tror inte man ska ta det så mycket på allvar. Men det blev ju extra roligt i sammanhanget. 🙂

      Kram!
      /Svitt

      • kao skriver:

        Tycker jag också.
        Vissa meningsmotståndare står ständigt i startgroparna för att leta efter fel. ‘Felsökarna’.

        Kram
        Kao

        • skvitt skriver:

          Just i fallet med WPs mail så är det helt datorgenererat, men texten är så klart en människa som står bakom. Så då blir det så. Gillar man sig själv så är man narcissist. OK!
          Och jag trodde tydligen att ”Psykopaterna” bara handlade om mig, vilket ju blir förbannat roligt! 😆

          Kram!
          /Skvitt

          • kao skriver:

            Det finns en tunn linje mellan egocentriker och narcissister. Det får man inte glömma.

            Kram
            Kao

            • skvitt skriver:

              Visst, men meddelandet från WP bör mer betraktas som felmeddelandena i tidigare versioner av Windows, att det som finns i katalogen visas och med lite tur så finns det relevans 🙂

              Kram!
              /Skvitt


Kommentera

