Kategorier

Arkiv

Ståpäls!

Ja, man får ju det!

Och kvinnor blir våta!

Så njut nu av en av världens största artister!

Missa dock inte förra inlägget: There’s a Hole in the Bucket – Harry Belafonte, som ju kanske, förhoppningsvis, väcker en tanke, om den ännu inte redan är tänkt!

Plus:


19 kommentarer on “Ståpäls!”

  1. skvitt skriver:

    Där var du snabb att kommentera. Jag han ju nästan inte publicera inlägget innan du kommenterade. Hu bar du dig åt?

    /Skvitt

    • Svante skriver:

      Enkelt jag kollar dig då och då. Nu kom jag bara in av en slump.
      Svante

      • skvitt skriver:

        Snack! Du kollar mig mer än både SÄPO och NSA!🙂

        /Skvitt

        • Svante skriver:

          I helvete heller, nu när jag är hundlös kan jag sitta vid datorn mycket mer. Troligen inte bra för kroppen, men att gå promenader alldeles ensam är inget kul. Det känns som att gå ut och dra i ett tomt snöre.
          Svante

          • skvitt skriver:

            Pröva att dra i ett snöre med en skokartong!😉

            Nej, nu var jag elak! Fy på mig! Fy, fy, fy!
            Klart du saknar jycken mycket!

            Förlåt, det var inte elakt menat!

            Usch på mig! Usch, usch, usch!

            Men vet du varför jag skrev det? Jo det var en kändis som jag tyvärr nu inte minns vem det var, men han satt i vart fall i TV och berättade hur han fick frisedel från det militära. Han fick det genom att spela psyksjuk och hade sin ”Fido” med sig. En skokartong! Han spelade tydligen så övertygande att han bedömdes som olämplig.🙂

            Gott slut och gott nytt år!

            /Skvitt

            • Svante skriver:

              Jag kommer inte heller ihåg vem det var men det var den personen jag syftade på när jag inte vill dra ett tomt snöre på promenaderna. Jag gillar den sorts humor du gav uttryck för, och kan använda den själv, så inte tog jag illa upp.
              Svante


Kommentera

