Kategorier

Arkiv

Nu är det snart jul igen!

Skvitt uppmärksammar med ett par bilder

 

Tomten

Kokt Reinfeldt


9 kommentarer on “Nu är det snart jul igen!”

  1. Svante skriver:

    Nu är det så att jag är djurvän, och vänner bjuder man inte på långkokt Reinfeldt, varken Filippa eller Fredrik. Efter koket skulle jag köra det till SAKAB där kan man hantera riskavfall.
    Svante

    • skvitt skriver:

      Det är en mycket bra idé!
      Men lämna skiten till din lokala livsmedelskrämare så kränger han det säkert till ett sådant saftigt pris att endast de rikaste har råd och då solar de sig med att skryta med att kunna köpa skiten! Så äter de varandra!
      He!😉 He!😉 He!😉

      Fan vad jag flabbar! He!😉 He!😉 He!😉

      /Skvitt

  2. kao skriver:

    Jag skulle inte ens vilja äta den långkokta grisen så jag ger den till katten. Om ens den vill smaka. Katter är känsliga djur😉

    Kram
    Kao


Kommentera

