Kategorier

Arkiv

Blogga!

Gör dig hörd!

Tro inte att det är meningslöst! 

Påverka! Ge de högervridna, korrupta, lögnaktiga, maktstödjande, förljugna medierna en utmaning!

Avslöja och sig sanningen! Säg vad just du vet!

Börja blogga för en hel värld läser dig.

Alla läser Skvitt


6 kommentarer on “Blogga!”

  1. bloggarbjorn skriver:

    Men Grönland verkar vara en ‘vit fläck’ för dig🙂

    • skvitt skriver:

      Jag vet. Där måste man skärpa sig!

      Kanske jag ska skriva några inlägg om ön för att få dem intresserade.

      Jag får väl skriva några inlägg om den globala uppvärmningen för att uppmuntra dem och få dem att se ljust på framtiden. De behöver ju lite gôtt badväder.😉

      /Skvitt

  2. Kicki skriver:

    Hos mig är det nästan bara en till två som läser. Som mest har jag haft sju stycken. Men som sagt, min blogg har inget tema.

    • skvitt skriver:

      Folk hittar till dig vartefter. Kommentera flitigt hos andra som skriver om sånt du själv gillar så kommer de att hitta dig.

      Må gott och blogga mera!
      /Skvitt

  3. kao skriver:

    Har sagt till flera personer med vettiga åsikter att blogga ur sej sin ilska. Men många verkar tro de inte har nåt att tillföra, men det har alla.

    Kram
    Kao


Kommentera

