Kategorier

Arkiv

Nu får det ta mig fan bli lite ändring!

Inte bara allvar!

Nej, så nu blir det inte det och det blir banne mig ingen bild heller.

Det blir bara lite humor, till er stora besvikelse:

Fred kom hem efter sin vanliga söndagsgolfrunda som han alltid brukar göra tillsammans med sin kompis Kalle.
Han var sur och trött och hans fru frågade försiktigt:
”Dålig dag på banan, älskling?”
”Allt gick bra till det nionde hålet”, sa Fred. Då fick Kalle en hjärtattack och dog!”
”Men gud så hemskt!”,  sa frun.
Skojar du?! Resten av rundan var det ta mig fan tufft som fan! Slå bollen, släpa Kalle, slå bollen, släpa Kalle…”


2 kommentarer on “Nu får det ta mig fan bli lite ändring!”

  1. Svante skriver:

    Du ska få en av mig.
    Vet du hur man räddar livet på en Moderat, som fått hjärtinfarkt?
    Nej.
    Då är det bra.
    Svante


Kommentera

