Kategorier

Arkiv

Home – systemet för insamling via

Home – systemet för insamling via.

Stort tack till Astrid! Hon tipsade mig om detta.

Villkorslös grundinkomst (UBI) – Att utforska en väg mot emancipatoriska välfärdsförhållanden i EU


3 kommentarer on “Home – systemet för insamling via”

  1. Svante skriver:

    Jag tänkte skriva under på detta men de ville veta mer om mig än jag skickar ut via datorn.
    Svante

    • skvitt skriver:

      OK, det är inget att klandra dig för.
      Jag tyckte detsamma, faktiskt. Men det hindrar inte mig från att låta andra se detta och göra som de vill.

      /Skvitt

  2. kao skriver:

    Håller med Svante här.

    Kao


Kommentera

