Kategorier

Arkiv

Dagens TV-tips

Det måste ses!

Den hjärtlösa borgarklassen.

Borgarpack


5 kommentarer on “Dagens TV-tips”

  1. Svante skriver:

    Utan TV är jag chanslös att se detta då jag vägrar registrera mig hos TV 4. Har läst om vad programmet handlar om, och det förvånar mig inte ett dugg. Snarare befäster det mina åsikter om ett inhumant samhälle styrt av riktiga svin, (förlåt Grisarna ni är inte skuld till detta). Det värsta av allt är att det är det parti, som gör anspråk på att föra de svagas talan, var de som öppnade upp möjligheterna för politiker att handla på detta vis. Inte heller opponerar de utan bjuder in borgerligheten till samarbete.
    Svante


Kommentera

