Kategorier

Arkiv

Psykopati på mina fem fingrar

Jag kan det

Hos Kao skrev jag om psykopaters lögner. Hon skrev ett inlägg om patologiska lögnare.

Min kommentar ser ni i bilden nedan.

Psykopater psykopati 1


30 kommentarer on “Psykopati på mina fem fingrar”

  1. kao skriver:

    ”Det finns de som vill att jag ska bli kung i Sverige, eftersom han som är det nu inte kan styra landet.”

    Det var en av de häpnadsväckande korkade saker jag kunde få höra.😀

    Kram
    Kao

  2. morsanssvammel skriver:

    Instämmer.
    Det sitter i ryggmärgen på en psykopat att ALLTID ljuga, VAD det än handlar om. Om helt oviktiga, fullständigt neutrala saker t.o.m. Varför?
    Jag har barn med en psykopat. Man sliter sitt hår och man är alltid förvirrad och oförstående om varför han ljuger om såna bagateller och helt onödiga saker, som han gör. Jag har lärt mig vid det här laget, att aldrig tro ett ord från honom.

    Kram!
    /Morsan

    • kao skriver:

      Jag förstår att du också varit utsatt, och att du dessutom tvingas fortsätta ha med fanstyget att göra pga att du har barn med honom. Måste vara svårt att alltid bli påmind.

      ”Mitt psyko” sa i mitten på 80-talet så här: ”Du kommer på minnas om mej i resten av ditt liv”. Det är över 25 år sen, men han hade rätt!!! Tyvärr. Hans ondska satte så djupa spår i mej och jag påminns om honom varenda dag sen dess.

      Kram
      Kao

      • morsanssvammel skriver:

        Ja, de har en förmåga att äta sig in i hela ens system. Man snärjs in i deras manipulationer och märkliga saker de säger och gör, och man tycks aldrig bli fri från det sedan. Jag förstår så väl att det känns som om han aldrig försvinner eller lämnar Dig ifred.

        Kram!
        /Morsan

        • kao skriver:

          Han kan inte längre komma åt mej, trots att han tydligen bor här i närheten. Men minnena efter hans härjningar sitter kvar som berg.

          Vårat avsked blev våldsamt – han hamnade på sjukhus🙂. Men det är en annan story…Har skrivit om mina år med honom på AB-bloggen i 4 Delar. Men allt är borta. Kanske jag kan skriva om det igen, men det är så mycket.

          Skulle han dyka upp IRL, så är han körd. Han har inte en chans mot mej längre och kan inte längre skada mej. Han är lite handikappad sen volten för 25 år sen.

          Kram
          Kao

    • skvitt skriver:

      Sant, morsan! Finns inga skäl att tro ett endaste ord från en psykopat.

      Kul att få ett livstecken från dig. Kram!
      /Skvitt

    • skvitt skriver:

      Om sanning är något som inte värdesätts det allra minsta kan man ju lika gärna säga vad som helst, vilket därmed blir en lögn. Så man kan kanske dela in deras osanningar i lögner för att det finns skäl att ljuga och lögner bara för att de inte bryr sig om sanningen.

      Tänk, det där kom jag på alldeles själv!🙂 Men visst blir det en viss skillnad på dessa två olika osanningar.

      Kram, morsan!
      /Skitt

  3. kao skriver:

    Fattar inte att man ska propsa på att få hem Jansson från Etiopen…där kan hon väl sitta och försmäkta efter allt skit hon ställt till med, kan jag tycka. (Hon mår visst inte bra där, stackarn😉

    Men nu är ju våra lagar såna att vi vill ha hem våra medborgare, vare sej de heter Persson/Schibbye eller Ingela Jansson. Eller han som satt på Guatanamobasen.

    Kao

    • skvitt skriver:

      Jag håller med dig, låt henne sitta där hon sitter. Hon hör hemma där mer än här. Varför ska man ödsla diplomatiska resurser på en sån? Det är bättre att satsa alla krafter på t. ex Dawit Isaak. Där tycker jag att man gör för lite.

      Kram!
      /Skvitt


Kommentera

