Kategorier

Arkiv

Man ska ju inte stjäla!

Men länka kan man

 

Och då gör jag så. Jag länkar till en maffig bild som jag gärna vill att ni ser.  Klicka här! Jag lovar, den går verkligen inte av för hackor!

Header

Mitt eget bidrag är en regnbåge som visade sig på himlen i går. Tyvärr hade jag bara mobilen med mig och den ger ju inte så hög bildkvalité, men hellre det än ingen bild alls när det dkyer upp en så här praktfull båge. Den var fulländad runt om från kant till kant.

Regnbåge 1

 

Regnbåge 2

 


8 kommentarer on “Man ska ju inte stjäla!”

  1. kao skriver:

    Bilden i länken är verkligen maffig! Vilket supermoln!🙂
    ———
    Även dina regnbågsbilder är jättefina.

    Kram
    Kao


Kommentera

