Kategorier

Arkiv

Vad gör jag nu? / Udda nyhet

Jo, jag skriver på ett längre inlägg

Men jag måste pausa ibland ifrån det. Det lär dröja ett bra tag innan det publiceras.

Under tiden får ni hålla tillgodo med denna *udda*(!)🙂 nyhet om mannen som tillfredsställde sig med en gaffel i sitt urinrör!

Flera uddar

Som synes i bilden finns det länk till GP. Det är såldes ingen bildfejk av Skvitt!

Mer perversioner?

OK läs KAOs inlägg om blottare.


10 kommentarer on “Vad gör jag nu? / Udda nyhet”

  1. Svante skriver:

    Skulle man kunna tro att han var besviken på livsmedelshanteringen över lag?
    Svante

    • skvitt skriver:

      Din humor🙂 ! Den går inte av för hackor.Men det är värt ett uppföljande reportage, så ring GP.

      /Skvitt

      • Svante skriver:

        Tror inte att GP är intresserade. De måste hitta på något själva, de skulle nog bara bli förnärmade.
        Svante

        • skvitt skriver:

          Det är nog mer troligt att de inte slösar resurser.
          Men vill de så kan de gärna göra ett reportage om bögen som knullade elefanten framifrån!!!🙂🙂 .-)
          I vaddå?🙂

          /Skvitt

          • Svante skriver:

            Det vill jag få svar på. Snabla på med ett svar.
            Svante

            • skvitt skriver:

              Nej, men jag kan ju avslöja dialogen mellan kvinnan, som såg den förrymda elefanten från cirkus, och polisen.
              Hon hade aldrig sett en elefant, men så var ju detta i början av förra århundradet så det må vara henne förlåtet.

              Hon ringde till polisen och sa:
              ”Det står ett förfärligt stort djur i min täppa och drar upp mina rovor! Kom hit och ta bort det!”

              ”Vad är det för ett djur?”

              ”Vet inte, har aldrig sett ett sånt förut!”

              ”Hur ser det ut?”

              ”Det har en liten svans i den ena ändan och en större svans i den andra ändan och med den större svansen drar den upp mina rovor!”

              ”Jaha, vad gör den med rovorna då?”

              Det kan konstapeln aldrig tro om jag berättar det!”

              /Skvitt

              • skvitt skriver:

                En bugg i systemet! Det var inte avsiktligt som raderna äkte härs tvärs över kommentarsfältet. Har försökt justera, men det går inte.
                Men strunt i det.
                /Skvitt

  2. kao skriver:

    Ingenting förvånar mej längre🙂

    Kram
    Kao


Kommentera

