Kategorier

Arkiv

SOLIDARITETSTANKEN

Bara jag

Ja, bara jag tycks vilja hålla igång den blogg som skapades av Hemimamma med förhoppningen om att vi skulle bli sju stycken skribenter på bloggen, en som skrev var dag och hela kollektivet fyllde en vecka.

Ambitionen tycktes vara lit väl lågt ställd i början. Kanske blev vi fler än sju. Hur skulle fördelning då ordnas. Fick fler skriva på samma dag?

Men tider ändras. Och nu är det bara jag, som inbjöds av HEMIMAMMA, att medverka, som håller bloggen vid liv och går in och plockar bort spamkommentarer. Och som publicera inlägg där. Snart tror ju folk att det är min privata blogg. Och det ser ju ut att bli det också. Tyvärr!

Jag ger inte upp!

Ni andra då?

solidaritetstanken2


3 kommentarer on “SOLIDARITETSTANKEN”

  1. trerk skriver:

    Tack för den piken Skvitt🙂. Den behövdes verkligen för att, åtminstone jag, skulle vakna. Även min egen blogg har fått lida.
    Så nu får jag att ta tag i saken och mitt första inlägg på länge kommer idag.

    • skvitt skriver:

      Bra, det ska jag kolla.
      Man kan ju nöja sig med lite rebloggande. Då har man ju ett extra fönster till omvärlden.

      Om det inte dyker upp aktuella inlägg så sviker ju publiken och det är synd om SOLIDARITETSTANKEN glöms bort. Observera dubbeltydigheten!

      /Skvitt


Kommentera

