Kategorier

Arkiv

En sak får man bara inte göra!

Inte stjäla!

 

Nej, absolut inte. Så vad gör jag då när jag vill göra reklam för en bild som är så förbannat bra att ni absolut måste se den? Jo, jag kan ju länka till den så klart. Men något måste jag ju locka er med så att ni verkligen klickar här!

Och då skapade jag denna bild, som bara lyfter fram lite av färgerna som är så fantastiska i bilden som är så fantastisk ändå. Ja, som ni märker så har jag svårt att finna de rätta orden. Och min bild gör ju inte originalbilden minsta rättvisa. Se den alltså!

Bara en bild av mig Narcissus


12 kommentarer on “En sak får man bara inte göra!”

  1. Svante skriver:

    Du kände naturligtvis ett inre tvång att länka till denna eminenta bild. Precis som jag kände mig tvungen att skriva detta inlägg.
    http://karbole.wordpress.com/2013/08/08/bjudningen/
    Svante

  2. skvitt skriver:

    Ta upp i en ny tråd!

    /Skvitt


Kommentera

