Kategorier

Arkiv

Den enda lösningen!

Ett stort tack

 

Det riktar jag till Kristoffer Hell, hos vilken jag hittade denna eminenta video.

Där finns utöver videon som jag hittade, mycket bra att ta del av, så gå gärna in till honom och berika er på kunskap. Särskilt vill jag fästa mina läsares uppmärksamhet på detta inlägg: ”Århundradets upprop – bankparasitmålet till Högsta Domstolen” hos Kristoffer Hell.


3 kommentarer on “Den enda lösningen!”

  1. kao skriver:

    Kort och koncist.
    Visst är det så som han säger i videon; bankerna lånar ju ut pengar som inte ens finns i realiteten.

    Kram
    kao


Kommentera

