Kategorier

Arkiv

Och så flög den!

Så glad jag blev

 

Jag trodde den var skadad.

Det var så varmt i Borås. Och på asfalten låg en fågel med utbredda vingar. Något liknande har jag aldrig sett. Den såg så hjälplös ut. Jag var övertygad om att den var skadad där den låg på asfalten med vingarna utbredda och bara flämtade.

Jag funderade på vad jag skulle göra, men tänkte att först tar jag en bild på den och sen tar jag hand om den så jag kan hjälpa den om det är möjligt.

Bilden gick lätt att ta, men inte fågeln.

När jag kom närmare den så flög den.

Soldyrkan

Bilden togs i Borås och fler bilder därifrån kan ni se här.



Kommentera

