Kategorier

Arkiv

Kan det va’ en så’n där djävla invandrardjävel?

Nu är det Almedalsveckan

Ja, och då samlas alla ledande politiker för att föra ut sitt budskap. Från Vänsterpartiet kom säkert Jonas Sjöstedt, men han förbigås med tystnad i våra medier. Han betraktas ju som kommunist fast det kan betvivlas att han verkligen är det.

Mer uppmärksamhet får så klart klassförrädaren från Socialdemokraterna, Stefan Löfven.

Ja, där samlas de främsta politikerna i Sverige, den ene värre än den andre! Alla är ute efter att fiska våra röster och beskedligast av alla är säkert han, Jonas Sjöstedt. Men så har han ju minst att säga till om. Mer utrymme får ju faktiskt partier som är mindre än vänsterpartiet och det är ju inget att förundras över. Kapitalismens beundrare lyfter ju media fram mer än gärna. Det spelar ingen roll hur konservativa de än är.

Nej just det!

Eller, JA just det!

I TV 4 nu på morgonen kom Sverigedemokraternas egen führer till tals, vad han nu heter. Det är väl inget att lägga på minnet vad HAN heter! Förhoppningsvis blir han bara en parentes i Svensk historia. Man får ju hoppas att det svenska folket fattar galoppen och minns de fornstora dagarna när herr Adolf satte skräck i världen. Invandrarhatare, som han ju är så måste vi ju reagera mot den där rasisten som företräder främlingsfientligheten i vårt land med sitt parti; Sverigedemokraterna, paritet som inte har demokrati på sin agenda!

Med mediauppbackning växer vissa åsikter sig starkare, så vi ska inte bara klandra Sverigedemokraterna för att främlingshatet växer!

Men låt oss se sansat på saken!

Det finns idioter med ursvenska rötter! Och det finns begåvningar med ursvenska rötter!

En ursvensk idiot går att se på bilden nedan.

SD-rasist

Och då undrar ju Skvitt i all sin ynklighet om vi inte bör få in lite friskt blod i vårt inavlade Sverige.

Zuzu Rabi är en sån där ”djävla invandrardjävel”!

Hon är bara en tonåring, men redan så klok att få svenska ungdomar kan mäta sig med henne!

Jo, det är sant!

Därför slår jag ett slag för henne, än en gång!

zuzurabi

Läs vad hon skriver om sig själv: Många människor har lätt för sig att berätta om sina fördelar, nackdelar och personlighet. Men jag är en människa som inte lätt kan sätta ord på min egen personlighet och min livsresa men det är värt ett försök!

Mitt namn är Zuzu Rabi och jag är en ung tjej vid 15 åldern som ursprungligen kommer från Irak.

Jag var helt enkelt en liten flicka som levde som alla andra barn men 20 mars, 2003 började allt. Det var då mörkret sakta föll över mitt vackra land, det var inte så många som ville acceptera sanningen. Alla hade redan skapat en egen verklighet som inte kunde vara så länge. När det inte fanns ett enda hopp kvar bestämde mina föräldrar att lämna landet och flytta till ett tryggt land där vi glatt kan leva.

Att flytta och lämna Irak var ett stort beslut, jag ville inte lämna mina vänner, släkt, kultur, vanor och dom minnen jag själv har skapat. Kriget tog det vackraste jag hade. Som ung såg jag soldater på gatan, bomber i skyn. För att rädda ditt liv var du tvungen att fly.” Läs mer när hon presenterar sig!

Ja, så jag tänker som så, hon har huvudet på skaft och är en tillgång för vårt land. Jag vill hellre se en sådan som hon än de korkade unga svenska glinen och rasisterna som breder ut sig över allt.

Rasister valsedlar

För Sverigedemokrater, rasister, moderazister, nazister och andra puckon kan det ju verka konstigt att en ung flicka från IRAK är ett föredöme inte bara för Sveriges ungdom utan även för all dess vuxna befolkning! Kolla in hennes senaste inlägg!

Kan det va’ en så’n där djävla invandrardjävel?

Uppdaterat – här är det senaste inlägget just nu: ”Nu är jag med i Svt …”

2 kommentarer on “Kan det va’ en så’n där djävla invandrardjävel?”

  1. zuzurabi skriver:

    Det är en ära för mig att nämnas i detta inlägg. Du är verkligen den bästa läsaren jag någonsin har haft. Hundra tusen tack Skvitt! Dina ord värmer verkligen!


Kommentera

