Kategorier

Arkiv

Zuzurabi

Klokare än sin ålder

Mognare än sin ålder

Engagerad som en vuxen i bästa fall kan vara.

Så kan Zuzurabi sammanfattas. Läs hennes blogg!

Här är det sista inlägget i skrivande stund.

zuzurabi

7 kommentarer on “Zuzurabi”

  1. Agnetha skriver:

    En del når aldrig upp till den visheten.

    Kram kram

    • skvitt skriver:

      Det blev lite vajsing med din kommentar, borttappat ord, till exempel. Men jag förstod ju vad du menade och fyllde i det åt dig.
      Du råkade också klistra in text som hörde till en annan av dina kommentarer. Sånt kan ju hända. Men jag tog bort det. Det hade du väl inget emot?

      Avslutningsvis: jag håller med. En del når inte upp till den vishet Zuzurabi visar.

      Kram!
      /Skvitt

    • zuzurabi skriver:

      Tack så hemskt mycket!
      Zuzu Rabi

  2. zuzurabi skriver:

    Finns inga ord, detta gjorde verkligen min dag! Tusen tack Skvitt och jag skall verkligen inte göra er besvikna.

    Jag vill även passa på och tacka dig för allt stöd jag har fått från dig under tiden jag har bloggat, det är verkligen en glädje för mig att ha sådana underbara läsare som du!

    Tack så hemskt mycket!
    Kram
    Zuzu Rabi

    • skvitt skriver:

      Du är värd att uppmuntras!

      Jag tänker som så: Vad månde bliva av dig när du är så klok och mogen redan?

      Kram på dig igen!

      /Skvitt

    • skvitt skriver:

      Nu finns du på två ställen i min länksamling i högermarginalen!
      Du är enastående för din ålder!
      Sådana ungdomar behöver vi fler av!
      Många utropstecken!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Kram på dig än en gång!
      /Skvitt


Kommentera

