Kategorier

Arkiv

Israels förbrytelser

Organstölden

Bara en i raden av förbrytelser!

Israel organstöld

”Den fulla bild som vi nu har, visar … 

… centrets ledare Dr. Yehuda Hiss mot all lag och medicinsk etik systematiskt tagit delar från kroppar som kommit till institutet.

… professor i medicinsk antropologi vid Berkeley och grundare av Organs Watch, tillhör dem som tidigt insåg skandalens räckvidd.

Den nya chefspatologen på Abu Kabir heter Chen Kugel, den man som inifrån slog larm om missförhållandena. Tillsammans med Donald Boström och Nancy Scheper-Hughes bör han hedras för att världen har fått veta vad som pågått i de slutna obduktionssalarna.” Läs artikeln här!

För att nu inte skräda orden:

Israel är ett skammens land, med allt stöd det kan få från västvärldens skamliga länder!

Tidigare inlägg:

Skamfläcken Israel

Israelisk organstöld får man inte snacka om

Annat som Skvitt skrivit om Israel:

Folkmordsstaten Israel tystar kritik

Röda Malmö om Israel

Israel, USA och Mellanösternkonflikten

Israelisk folkmordspolitik!

Kriminella Israel

Hämnas Israel!

Terrorstaten Israel

5 kommentarer on “Israels förbrytelser”

  1. Svante skriver:


    Kan inte skada med en repris.
    Svante

  2. kao skriver:

    Inte heller detta var något nytt. Tidigare kallades det ‘falska rykten’. Men nu finns det bevis. Får se hur det går i domstolsförhandlingarna. Hur försvaret vänder och vrider på bevisen, så att det till slut blir en tunn soppa som mynnar ut i ingenting. Som vanligt. Det skulle inte förvåna mej ett dugg om allt läggs ner. Allt Israel gör tycks få passera.

    Kram
    Kao

    • skvitt skriver:

      Jag vet! Det är inte nytt för dig. Men jag skriver inte för att upplysa dig. Det behövs ju inte.
      Jag skriver för att upplysa de som behöver upplysas. Tyvärr är det dock så att de antagligen inte läser Skvitt. Så varför skriver jag egentligen?

      Fan vad korkad jag är!
      Jag skulle kunna använda tiden till något bättre eller göra som en stor del av folket gör: kolla hur mycket ludd jag har i naveln 🙂

      Kram på dig, min vän och frände!
      /Skvitt


Kommentera

