Kategorier

Arkiv

Skvitt kompletterar

förra inlägget

Det handlade ju om min kokbok. Här några olika rätter:

recept

 

förlorade ägg

4 kommentarer on “Skvitt kompletterar”

  1. Svante Svensson skriver:


    Inte ens här vet man vad som serveras.
    Svante

  2. Agnetha skriver:

    Den kokboken verkar intressant :), kanske man kan lära sig ett o annat matnyttigt.

    Hejhallo !
    Nejdå, låter mig inte luras så lätt även om jag griper efter halmstrån. MEN just nu vet jag inte vilken av kurerna som gjort nytta, men jag tror att det jag själv lagt till är inte av ondo, inga nya tumörer har dykt upp. Kanske är det så att mitt hjälper hormonerna och cytostatikan , om du läst lite om aprikoskärnor och Graviola förstår du varför. Skulle aldrig hoppa av sjukhuskuren, behöver den också.

    Har en stark tro att jag ska ge the fuckin´C på nöten, jag vill vara med mååååånga år än ! Mina döttrar tror att om någon ska klara detta är det jag.

    Jajamen, kämpar, vilar, kämpar o tror jag ska vinna för jag är ingen förlorare !!!!!!

    Mången varm kram

    • skvitt skriver:

      Mina recept har tyvärr ingen inverkan på fisiga C, men jag är övertygad om att din kämpaglöd och okuvliga inställning att vinna matchen gör susen, eller i vart fall gör den till, inte från. Tillsammans med mina tummar och allas stöd ska du lyckas.

      Kram!
      /Skvitt


Kommentera

