Kategorier

Arkiv

(M)-seminarium-välfärden ska ersättas av privata försäkringar

Nedmonteringen fortsätter!

Har du inte råd, svält då ihjäl!

Moderat politik struntar i den som har det svårt.

(M) ordnar seminarium om hur välfärden ska ersättas av privata försäkringar – Alliansfritt Sverige.

Moderazism 1

 

I Hitlers Tyskland var den svage intet värd. I Moderazisternas värld är det på samma sätt.

4 kommentarer on “(M)-seminarium-välfärden ska ersättas av privata försäkringar”

  1. Svante Svensson skriver:

    Jag kan inte förstå hur ett parti skapat av arbetarklassen numera tävlar med Alliansen, om försämringar för arbetarklassen. Ursäkta mig, men jag anser att Socialdemokratin spårade ur med Olof Palme. Dojan var nog en ärlig person, men Göran Persson ställer jag mig frågande inför. Det allra värsta är att LO ställer upp på arbetsköparnas sida.
    Svante


Kommentera

