Kategorier

Arkiv

Rabaldret om sossarnas islamist

Vad handlar mediadrevet om?

Om Omar Mustafa

Samma islamister finns ju i andra partier utan att det talas om det. Så vad är orsaken till mediedrevet just nu mot S?

Det är något annat som ligger bakom. Jag låter mina läsare fundera själva. 

Skriv en kommentar om din uppfattning!

Agendan

Men en annan sak som är central i kritiken mot islamisten är Omar Mustafas inställning till judar. Hans bejakande av kvinnoförtryck i islams namn är dock en sak som tycks sakna intresse!

13 kommentarer on “Rabaldret om sossarnas islamist”

  1. Svante Svensson skriver:

    En sak förstår jag inte, flera av dessa Muslimer har flytt sina hemländer p.g.a. att de har varit förföljda av religionen, som gäller där. Hur i hela friden kan man då försöka få in den religionens förtryck i det land man fått en fristad i? Jag undrar också, om jag skulle flytta till Saudiarabien, kan jag påverka deras religion, och grundlagar? Det jag skriver nu måste väl anses som rasistiskt, men anser att ofta att det är dessa invandrare, som står för rasismen i samhället. Om jag blir illa behandlad av en Svensk är det tillåtet att säga ifrån, men blir jag lika illa behandlad av en invandrare, och säger ifrån på samma sätt är det rasism.
    Svante

  2. Svante Svensson skriver:

    http://helahalsingland.se/insant/insandare/1.5798733-skattemedel-blir-hemlig-vinst
    Här har jag öppnat käften med två kommentarer. Det har inte med muslimer att göra.
    Svante

  3. Svante Svensson skriver:

    http://varghjarta.wordpress.com/2013/04/21/manniskans-vackraste-sida/
    Detta inlägg från Varghjärta rör mina känslor, och risken är stor att vi i vårt land kommer att bli beroende av välgörenhet på samma sätt som i övriga världen. Kolla fler videoer så förstår du hur det blir.
    Svante

  4. Svante Svensson skriver:


    Hittade denna. Har du redan sett den.
    Svante

    • skvitt skriver:

      Vi kunde vara stolta på den tiden när samhället såg det som en självklarhet att kunna förtidspensionera folk som inte klarade av att jobba. Nu skäms man för Sveriges brist på engagemang för de svaga. Nu skäms man för landets brist på empati.

      Sverige har råd, men då måste vi fördela landets resurser rättvist, inte som i dag – orättvist.

      /Skvitt


Kommentera

