Kategorier

Arkiv

En fråga

Härmed vidare-befordras:

 

Hej bästa Resurs-vänner!!
Jag har fått en media-förfrågan som jag vill vidarbefodra – det gäller dig som drabbats av två sjukdomar efter varandra eller som återgått i heltid efter en sjukskrivningsperiod men som sedan inte hunnit arbeta minst tre månader innan de blivit sjuka igen, vg se nedan. Hör av er till mig på J_fjell@hotmail.com så vidarbefodrar jag kontakterna.
Bästa hälsningar,
Jenny
—————–
Hej!
Mitt namn är Karin Holmberg och jag är tidningsjournalist . Jag önskar intervjua människor som råkat ut för att deras sjukskrivningsdagar för en första diagnos adderats till en ny sjukskrivningsperiod  – trots att den nya perioden gäller en annan diagnos än den tidigare.
Även de människor som gått tillbaka till jobbet efter en period av sjukskrivning men inom tre månader tvingats sjukskriva sig igen och därför har få sjukskrivningsdagar kvar får gärna höra av sig.

Besök RESURS vid: http://resurs.ning.com/?xg_source=msg_mes_network

Kommentera

