Kategorier

Arkiv

(72) Facebook

(72) Facebook.

2 kommentarer on “(72) Facebook”

  1. Kao skriver:

    När jag klickade på länken fick jag veta att jag ‘inte har tillåtelse att besöka sidan’. Nänä. Jag är ju inte med på FB.

    Det förvånar mej inte det minsta att sånt här sker med FB nu. Men tråkigt för de som gillar den. I gårdagens AB visade en hastig undersökning att över 95% av FB-användarna kommer söka sej till nya sajter – sluta använda FB om det kommer kosta pengar.

    Kram
    Kao

    • skvitt skriver:

      Fejjan har ju fått konkurrenter.

      Men du kan göra som jag. Skaffa en annan mailadress än den du normalt använder och registrera dig som Kao på fejjan.

      Kram!
      /Skvitt


Kommentera

