Kategorier

Arkiv

Hjärngympa

Varför svälter vissa?

 

Egoismen

 

Och hur har andra råd? Finns det ett samband?

4 kommentarer on “Hjärngympa”

  1. fgggmf skriver:

    Varför racka ner på min jolle, jag behöver den eftersom min båt inte kan passera under öresundsbron 😉

    • skvitt skriver:

      Bara för att få dig att skämmas så mycket att du satte ut båten på Blocket. Och med tanke på den negativa publiciteten som den får på min blogg, som har en ENORM GENOMSLAGSKRAFT (min besöksräknare kan inte visa de sista tre siffrorna 😦 )så skulle ingen vilja köpa den. Då kan jag ju köpa den billigt för några miljoner som jag har trixat till mig genom skatteplanering, skattefusk och genom att lura Lutherhjälpen, Cancerfonden, Röda Korset och SIDA!
      🙂

      /Skvitt

  2. Kao skriver:

    Pengarna till lyxkonsumtion är från scratch stulna av s.k vanligt folk.

    Kao


Kommentera

