Kategorier

Arkiv

Facebook vill ha betalt

Fejjan, som den kallas

Nu vill de ha betalt!

fb betalthttp://www.aftonbladet.se/nyheter/article16561467.ab

8 kommentarer on “Facebook vill ha betalt”

  1. Svante Svensson skriver:

    Det vill SVT ha också, trots att det enligt juridikprofessorer anses att det är olagligt. Jag har äntligen gjort mig av med allt vad TV heter, och sagt upp licensen, och inte fan skulle jag titta på eländet via datorn. För två år sedan lämnade jag allt vad TV heter, trots detta betalade jag licensen fram till november förra året då jag lyckades bli av med apparaten som kunde ta emot TV. Nu kommer det brev från Radiotjänst att jag måste betala i alla fall, då jag har en dator. Då får de väl sätta dit mig för våldtäkt också, för jag har apparat för det också.
    Svante

    • skvitt skriver:

      Javisst, vi män är alla våldtäktsmän, antagligen. Men de flesta kvinnor tycks gilla det så få av oss åker fast!
      🙂

      /Skvitt

  2. Kao skriver:

    Förvånar mej inte ett dugg. Inte mycket förvånar mej i dessa tider.

    Kram
    Kao

  3. Svante Svensson skriver:

    Kan denna vara användbar?
    Svante

  4. Svante Svensson skriver:

    Skickade denna till Varghjärta men den borde passa hos dig också.
    Svante

    • skvitt skriver:

      Nja, som internationalist kan jag inte ta till mig den. har jag måne blivit missförstådd avseende mina åsikter om judendom, Israel och islam? Eller missförstår jag ditt budskap med videon eller videons budskap?

      /Skvitt


Kommentera

