Kategorier

Arkiv

Den bilden är inte min

Men den är skapad av Jag

Bara en bild av mig 1

Kika in på Bara en bild av mig. Där finns många bra bilder. En del är helt otroliga!

Det finns ju flera olika program som kan visa bilder så man måste inte byta skärm bara för att få en bild visad på rätt sätt. Microsofts egen bildvisning är ju knappast optimal.

2 kommentarer on “Den bilden är inte min”

  1. kao skriver:

    Tjusigt. Ser ut att vara gjort av papper…(?)
    Bilden är talande på många sätt. I en park nära mej finns 2 såna hushalvor. Det sägs att det på 1700-talet var 2 bröder som inte kunde enas om ett arv och tog varsin halva. Att det går att flytta stora hus rent praktiskt vet jag, eftersom jag sett det med egna ögon 🙂

    Kao

    • skvitt skriver:

      Det är en knepig bild om man undrar hur den är gjord. Men huset är väl målat på en grov spånskiva, tror jag. Snyggt är det i alla fall.

      Jag läste om ett par som separerade. Mannen delade precis allt mitt itu med motorsåg. Det är säkert rättvist, men inget var längre brukbart.

      Kram!
      /Skvitt


Kommentera

