Kategorier

Arkiv

Hedra mig!

Varför skriver jag webbadressen?

Som ni har märkt så står det numera alltid ”skvitts.wordpress.com” på mina bilder om jag har skapat dem själv eller i någon mån bearbetat andras bilder. Men tyvärr gjorde jag inte så från början på AB-bloggens tid.

Det här ska dock inte uppfattas som att jag vill skydda mina bilder eller inte vill att de ska användas av andra. Tvärt om vill jag verkligen att de kommer till användning, för på så vis sprids ju mitt budskap. Jag har inget intresse av att försöka tjäna några pengar på dem.  Budskapet är allt!

Använd alltså mina bilder fritt om det känns rätt och om ni vill ha dem som illustration i något inlägg!

Använd mina bilder

Ni får givetvis hänvisa till det inlägg där ni hittade bilderna, rekommenderas. Men det är inte nödvändigt. Dock vill jag ju att min blogg får spridning och det är endast därför jag skriver in min webbadress i bilderna.

Alltså, använd dem om ni känner för det. Då blir jag glad och känner mig hedrad.

Alliansen tillsammans

Lysande brakförlust

Arbete åt alla

Maskerad 3

Men ibland kan jag glömma bort att skriva in webbadressen, så som syns i bilden ovan. Jag får väl justera det vad det lider.

Likheter

Undermattan-mailbox

Pressfrihet

Moderaterna julklapp

6 kommentarer on “Hedra mig!”

  1. Urban Medin skriver:

    Bra kämpat Skvitt 🙂 Jag tycker om människor som dig, Hemimmam, Varghjärta m.fl som orkar fortsätta kämpa. Ge aldrig upp 😉

  2. kao skriver:

    I livräddningsflotten i skyhöga vågor: Den självpåtagna kaptenen säger:
    ”Vi kapsejsar snart! Någon måste offra sej och hoppa i vattnet. Finns det någon arbetslös, sjukskriven eller uteliggare ombord?”

    Texten är tagen från en suverän bild från Bonton.se / Hans Lindkvist. Tyvärr hittar jag den inte.

    (Liksom vargjaktsbilden och kartan över Mellanöstern, där Israel är ett land med kanoner och bazookas åt alla håll, de bästa bilder jag sett i dessa frågor.)

    Kram
    Kao


Kommentera

