Kategorier

Arkiv

Vidarbefodran

Vidarebefordrar ytterligare en mediaförfrågan:
Hej,
jag är nyhetsreporter på Dagens Nyheter och ska skriva om avslag och beviljande av sjukersättning. Nu behöver jag snabbt komma i kontakt med en person som har beviljats sjukersättning under de senaste månarna och som vill prata om reglerna för sjukersättning i DN.
Mejla annika.carlsson@dn.se
eller ring mig på 08-7381937. Lämna ett meddelande med ditt telnummer om det är telsvararen så ringer jag upp.Med vänlig hälsning,
Annika Carlsson
Dagens Nyheter
Nyhetsredaktionen
105 15 Stockholm
Telefon: 08-738 19 37

Besök RESURS vid: http://resurs.ning.com/?xg_source=msg_mes_network

4 kommentarer on “Vidarbefodran”

  1. bappolotzas skriver:

    Hej Skvitt!. Det här kan du få sprida.
    http://plasthimmel.wordpress.com/2013/02/11/sa-har-ser-en-falsk-urkund-ut/

    Om hur FK, Nyköping tillverkar falska dokument för att friskförklara sjukersättningssökande.

    • skvitts skriver:

      Jag har lagt det på FB. Kanske blir det också ett inlägg här hos mig. Avvaktar din fortsättning.
      Tills vidare rekommenderar jag andra att läsa ditt inlägg.

      /Skvitt

  2. kao skriver:

    Intressant.
    Har du varit i kontakt med personen på redaktionen?

    Kram
    Kao


Kommentera

