Kategorier

Arkiv

Bloggen ville inte

Kommenterade

Blockerat

Jag skrev en kommentar på en blogg på portalen Bloggo.nu. Meddelande kom upp om att kommentaren innehöll spam! Jag hade inte ens en länk! Och jag har kommenterat förr på samma blogg. Vad fan var detta?

Var det för en smiley, eller var det för en felstavning?

Först tog jag bort smileyn, men det hjälpte inte.

Sen såg att jag hade stavat fel och rättade + infogade smiley igen, men det hjälpte inte heller.

Då tog jag bort smileyn igen och den här gången var ju stavfelet rättat.

Då kom meddelandet ovan upp!

Åt helvete med Bloggo.nu!

Uppdatering: Fortsättning, om censur.

4 kommentarer on “Bloggen ville inte”

  1. Svante Svensson skriver:

    Är det min blogg du menar kommer den inte att finnas kvar en timme efter ditt svar.
    Svante

    • skvitt skriver:

      Du blev sannspådd! Men det var faktiskt inget komprometterande i det svaret. Det var helt oskyldigt. Men deras server läste av varifrån det kom.
      Sorry!

      /Skvitt

  2. Svante Svensson skriver:

    Bloggen finns inte längre, vet inte om jag fortsätter skriva.
    Svante

    • skvitt skriver:

      Bloggo.nu har visat sitt rätta ansikte.
      Gå tillbaka till WordPress. Din blogg och dina synpunkter behövs!

      Som du vet har det hänt förr att bloggar har stängts ned, inte för vad varken bloggaren skriver eller för vad som skrivs i kommentarerna, utan endast för att bloggen länkar till obekväma bloggar.

      Jag beklagar verkligen det inträffade!

      /Skvitt


Kommentera

