Kategorier

Arkiv

Annans blandade tankar

nämligen Svantes

Nu vet jag vart Sveriges välfärd tog vägen.

Anledning att rösta på Alliansen.

Människans natur. Jag tror att människan av naturen är elak.

Låt mig citera August Strindberg

Jag undrar just hur konversationen gick, innan han stoppade ner sin labb där.

Nu höjs alltså röster för att äta mer grönsaker …  Jag vet bara att ju mer grönsaker människan äter ju mer fiser hon/”hen”, ta bara ärtsoppa, och bruna bönor.

Tack att du lånade min bild.

Det borde fler göra!

Hur mycket co2 kommer ut i atmosfären p.g.a. förtäring av kolsyrade drycker? Jag rapar friskt då jag dricker öl.

Kårböle idag, från att för 3 dagar sedan varit nästan -30 grader har nu temperaturen stigit till +3,6 grader, och solen skiner.

Kommentera

