Kategorier

Arkiv

Uppmaning!

Titta in hos

Imsy!

Inslagen present

Det är hennes bild.

10 kommentarer on “Uppmaning!”

  1. imsy skriver:

    Du är gullig, du!

    kram!

    • skvitt skriver:

      Gôtt att du inte blev arg för stölden!
      Men har du hittat och plåtat huset själv?

      Kram!
      /Skvitt

      • imsy skriver:

        Såklart jag hittat och plåtat själv! Huset finns i Norrtälje snett emot mitt favvokondis Tösses!

        Kram!

        • skvitt skriver:

          Ojdå!
          Det var ju trevligt att få se ett sådant hus live. Jag hade nog tagit en skur av bilder ur alla tänkbara vinklar om jag var där.

          Jag tyckte det såg så otroligt ut att jag var övertygad om att du hade hittat den på någon humorsite. Därför tyckte jag inte stölden var så allvarlig. Nu skäms jag faktiskt!

          Kram!
          /Skvitt

  2. bloggarbjorn skriver:

    Öööh, fattar inte, hur fick dom in snöret under huset, för det måste väl vara under också om det skall vara en riktig paketinslagning, väl …??

    • skvitt skriver:

      Guds existens, universums ursprung och dylika ting är för stort för oss att fatta. Det samma gäller vissa presenthus.
      Det är alltså ingenting som en enkel människa ska bry sin lilla hjärna med att fundera på.

      Jag tror sådana här saker har något av kvantfysikaliska egenskaper i sig så att om vi kan förstå det så har det aldrig hänt och då har vi förstått något som inte existerar. Därmed blir vår förståelse en helt meningslös förståelse för något som bara existerar i vår fantasi.
      🙂

      /Skvitt

  3. kao skriver:

    Been there. Done that.
    🙂

    Kao


Kommentera

