Kategorier

Arkiv

God jul!

Tack!

8 kommentarer on “God jul!”

  1. morsanssvammel skriver:

    Tack detsamma Skvitt!
    En riktigt God Jul önskar Jag Dig. Tack för alla bra inlägg Du gjort i år. Ser fram emot flera.
    En stor Julkram till Dig från Morsan!
    🙂

  2. zuzurabi skriver:

    God jul Skvitt! Jag vill också passa på och tacka dig för alla snälla kommentarer som du har lämnat till mig, de har verkligen gjort mig otroligt glad!

  3. kristallina skriver:

    God Jul önskar jag dig också. Vi kan alla behöva några fridfulla dagar. Ta hand om dig!

    • skvitt skriver:

      Världen är eländig och vi kan behöva tid för återhämtning genom att ”glömma” för en kort tid. Den soldart som strider mot orättvisan tills den spyr är en dålig soldat medan den spyr, eller hur!
      Låt oss alltså samla nya krafter i kampen mot ondskan som styr både i lilla Sverige och i välden i stort!
      Fridfulla dagar är vad som behövs, precis som du säger.

      Jättekram får du av mig och så önskar jag dig allt gott.

      /Skvitt

  4. Rolf Lindqvist skriver:

    Fattas bara! Du är en av de bästa. God Jul!


Kommentera

