Kategorier

Arkiv

corruptio – Polis Bengt Adolfsson i Älmhult – Suzanne Frank – Elisabeth Peltola – Joakim Pohlman – Mörkläggning – Teater

corruptio – Polis Bengt Adolfsson i Älmhult – Suzanne Frank – Elisabeth Peltola – Joakim Pohlman – Mörkläggning – Teater.

7 kommentarer on “corruptio – Polis Bengt Adolfsson i Älmhult – Suzanne Frank – Elisabeth Peltola – Joakim Pohlman – Mörkläggning – Teater”

  1. undermattan skriver:

    http://corruptiosweden.blogspot.fr/2012/12/sveriges-regering-och-polis-anlitar.html

    En artikel om när bloggaren corruptio blev arresterad av kungens hjälpredor och en del info om den senaste censuren.

    • skvitt skriver:

      Just det inlägget kan jag inte på rak arm säga om jag har läst. Ska klicka på länken så fort jag har tid. Men han skrev ju om det tidigare, eller så har han arresterats igen.
      Vem var moderatkärringen som för några dagar sedan stod i TV och sa att att man måste värna om det fria ordet och yttrandefriheten på nätet? Vet du det och har länkar till liknande påståenden så vore jag tacksam. Det kan ju bli ett inlägg med UM och CB som talande bevis för hennes lögner.

      I övrigt, god jul!
      /Skvitt

      • undermattan skriver:

        Inlägget är alldeles nytt och han har som sagt även en del nya uppgifter om regeringens frihetsäventyr med våra bloggar på nätet…

        Ser inte så mycket på TV…tyvärr
        MEN… Har i a f en video på Ewa Björling som predikar yttrandefrihet på nätet och samtidigt ljuger så hon nästan tror på sig själv…

        Har även en video på mytomanen Gunilla Carlsson som också predikar frihet på nätet.

        Och alla goda psykopater är ju tre, så Carl Bildt får avsluta på temat: ”censur för ökad yttrandefrihet”.

        God Jul Skvitt!

        /UM

        • skvitt skriver:

          Du råkade få med två identiska klipp. Det första är just hon jag menade, men tyvärr inte det jag tänkte på. Men det duger gott ändå. Och Bildt har jag också sett. Intressant är att denne man, som är en mästare att ljuga så man kan tro att han tror på sina egna lögner, i denna intervju faktiskt sviktar mot slutet. Man kan ana att han har svårt att hålla sig för skratt åt sina egna lögner.
          Det är straffbart att hänga ut en person som psykopat, så det vill jag inte göra med Bildt. Däremot undrar jag vad som talar emot diagnosen.

          /Skvitt

      • skvitt skriver:

        Nu har jag läst det och jag rebloggade det också. Nu ska det ut på FB också.

        /Skvitt

  2. Svante Svensson skriver:

    Krav för att få ingå i Regeringen: Fråga aldrig vad du kan göra för dina medborgare, utan vad dina medborgare kan göra för dig.
    Svante


Kommentera

