Kategorier

Arkiv

Vilsegången

När man inte vet vart man ska gå

 

Kräftgång o ideologi

Läs mera!

9 kommentarer on “Vilsegången”

  1. Svante Svensson skriver:

    Finns ingen bättre förklaring på kräftgången. Har länkat ditt inlägg vidare.
    Svante

  2. bloggarbjorn skriver:

    ”Glöts bort”??
    God jul och gott nytt år,
    hälsar
    Felfinnar-Nisse

    PS. Vad säger att förväntningarna inte infriats? De som tillsatte Löfven kanske vill att det skulle gå ungefär så här? DS.

    • skvitt skriver:

      Du, jag såg det. 🙂 Ändrat nu.

      Visst, de som tillsatte honom ja. Jag har skrivit om det tidigare. just nu kan jag inte av tidsbrist leta fram det. Glöter 🙂 jag inte bort det så ska jag ge dig länk.

      God jul!
      /Skvitt

  3. kao skriver:

    De har förstört hela grundtanken med (S), de som nu driver partiet ‘enligt affärsplanen’ de nu har lagt upp. Hur man kan göra så här är förvånande och beklämmande. Trodde faktiskt bättre om Löfven&Co.

    Man kan ju tro att det ligger mörka högerkrafter inom partiet bakom dessa förändringar, som har urvattnat hela grunden för (S), och att sänkningen av partiet är högst medveten.

    Kram
    Kao

  4. Magister Stork skriver:

    Vi behöver alternativ som inte kopierar skiten vi nu tvingas leva med. Ingen pratar om solidaritet och rättvisa…de förbjudna orden?? enligt det ”regelverk” som Reinfelt initierat.

    Ja man blir minst sagt NFB ( något förbannad )…

    • skvitt skriver:

      Det har du djävligt rätt i, orden rättvisa och solidaritet har blivit förbjudna. Låt vara att det ännu inte är straffbelagt att uttala sådana ord, men det kanske kommer.
      Jag kan tänka mig att Reinfeldt & Co lägger ett lagförslag och i Aktuellt får man höra att Löfven stödjer förslaget.

      God jul!
      /Skvitt


Kommentera

