Kategorier

Arkiv

Förnedring á la regelboken

Tack Peggy Bell!

Det handlar om

FÖRSÄKRINGSKASSAN

Med regelverk märkt: ”Moderaterna”!

Förnedringskassan(alla som vill får använda bilden på FÖRNEDRINGSKASSAN – med eller utan att ange källan)

För mig var det inte nytt.

Jag har läst om det förr. Om hur det går till!

Men du, Peggy Bell, du beskriver det så bra, så jag återger det här.

Förnedringskassan

Frågan är, hur skulle Försäkringskassan behandla Filppa Reinfeldt, eller någon annan som redan är bland de privilegierade?

”Hur ofta skiter du och kan du torka dig i röven och hur lång tid tar det?”

Jag undrar om Filippa skulle acceptera sådana frågor.

Jag tillåter mig att spekulera vad Filippa skulle ha svarat:

”Slicka mig i röven så kanske jag fixar er en bättre budget!”

Kommentera

