Kategorier

Arkiv

Skvitts VDN-deklaration

COOP – Färdigstekta köttbullar

 

Jag fick en chock.

Blev nästan illamående. Prövade att krydda bort äckelsmaken, men tvingades inse att det var hopplöst.

Jag frågar nu COOP, vad fan har ni skapat dessa kött(?)bullar av?

 

Noll poäng av 10 möjliga!

En skarp varning till alla mina medkonsumenter.

 

Jag kommer till att tänka på året 1975. Då köpte jag COOPs fiskbullar. De var lika vedervärdiga så jag gav dem till katten.

Den nosade, ryste och försvann ur köket.

Kvalitet säljer, varför inte försöka?

2 kommentarer on “Skvitts VDN-deklaration”

  1. skogsnuvan skriver:

    Men tack Klara :<3 Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***


Kommentera

