Kategorier

Arkiv

Ah, det vet i fan!

Så där gör han nog inte

 

”Efter att spenderat 1200:- SEK på Vodka Redbull, Jägermeister, Öl i baren på Malmö Arena i ett möte mellan Malmö Redhawks & Leksands IF under Lördagen som LIF givetvis vann med förkrossande 6-0 så  fortsätter vi idag att dricka sprit för det är så kul tra la la la laaaaaaaaaaaa. Vi känner oss som öknar i halsen och med en halsbränna som inte är av denna jord försöker vi nu supa oss snygga inatt också.”Full igår, full idag, full i morgon!

”Min lever har slutat att fungera för länge sen känns det som eftersom nu för tiden räcker en flaska Explorer i en vecka, hejja vilken billig fylla. Men så fort jag börjar nyktra till så knackar det på dörren och där står en legion av alkohol demoner med ett hånflin på läpparna. Då är det bara dags att vända upp och ner på pavan och känna alkoholen strömma i venerna.”Kurta Bengtsson & Alkohol Demonerna!

Så illa tror jag inte att det är, men vad vet jag, vad vet jag? 

Kontroversiella synpunkter på alkohol och beroende, eller snarare myter om beroende.

Kommentera

