Kategorier

Arkiv

Interaktiv site

USAs svarta -deras historia

NAACP är en intresseorganisation för de svarta i USA. De har lagt upp en interaktiv tidslinje på nätet och skildrar hundra år av de svartas historia. Video, fotos och texter gör sidan värd ett besök.

4 kommentarer on “Interaktiv site”

  1. Svante Svensson skriver:

    Lämnar nätet helt från och med idag.
    Svante

    • skvitt skriver:

      Synnerligen tråkigt att höra. Har du lust att berätta varför?
      /Skvitt

      • Svante Svensson skriver:

        Kommer du ihåg hur det var på telefonmodemens tid, jag har upp till 24 mbit/sek, får enl. Bredbandskollen kring 20 mbit/sek, men det känns som jag har ett telefonmodem. Telia svarar bara att Bredbandskollen har rätt. När jag bodde i Ljungdalen hade jag upp till 8, och fick 6, där var det expressfart. Jag kan inte finna mig i att betala 1600:-/kvartalet för en uppkoppling med denna kvalité.
        Svante


Kommentera

