Kategorier

Arkiv

Konsumentinformation

Enmanshushållets avigsida

 

400 gram styckfrysta rödspättor. Perfekt för mig. Då tar jag bara ut ett par åt gången. Det passar ju perfekt för mitt lilla enmanshushåll.

Fisk är ju så gott. Men 400 gram, nej, det är lite väl mycket till en måltid för en person. Bra då att det finns styckfrysta spättor.

Nåja, om de inte hade tinat upp i butiken och återfrysts så de frös samman.

Nu måste jag tina dem och frysa dem på nytt. Tack ICA! Och tack för utifall jag blir magsjuk!

Kommentera

