Kategorier

Arkiv

Bestäm dig!

Nåja, jag ska ju inte bestämma!

Men det är ju så här. Jag känner Spekulanten-tanten rent privat.

Ja, så jag behöver ju inte ta saken via nätet.

Men nu är det som så att hon mer än en gång har klagat över buggarna på blogs.se och sagt hon ska byta portal och ändå sker det inte. Det som istället har skett är att hon nästan helt har slutat att blogga och det är ju synd. Hon har ju så mycket att säga.

Men hon är trött på att blogs.se alltför ofta inte fungerar. Som hon sagt till mig mer än en gång:

”Jag skriver inlägg och lägger ned en hel del tid på inläggen och så ska jag publicera dem och plötligt så funkar det inte.”

Så här kan det se ut efter att hon har skrivit ett inlägg och vill publicera det:

 

Adjö blogs.se

Hon har många gånger gått igenom HTML-kodade inlägg och tagit bort de där ”Tag p” som inte är tillåtna, men hon undrar varför de genereras automatiskt om de inte tillåts. Och vist kan man undra över det.

Men snälla Spekulanten-tanten, byt nu till WordPress! Snälla, kom till skott och byt. Inte fan kan du ha det på detta vis!

Hoppas detta hjälper!

Kommentera

