Kategorier

Arkiv

Önsketänkt

En svensk skinnskalle tänker

Hämtat från en intervjuad i TV -98, enligt skrattportalen.se.

”Helst skulle jag vilja flytta till ett land där de inte tar emot invandrare.”

6 kommentarer on “Önsketänkt”

  1. kao skriver:

    Makalöst! Jag undrar vad hans hjärncell har mer att berätta 😀

    Kram
    Kao

    • skvitt skriver:

      Ja, det kan man undra, men låt mig gissa att han i så fall skulle säga såhär:
      ”Om alla länder måste ta sin beskärda del av flyktingarna så tycker jag att lilla Sverige ska ta den minst beskärda delen!”
      Kram!
      /Skvitt

  2. kao skriver:

    😀 Jag älskar verkligen din humor. Galghumor!

    Kram
    Kao


Kommentera

