Kategorier

Arkiv

Man kan ju inte dra alla över en kam

Men visst är det väl så att detta aldrig skulle kunna hända i någon annan kultursfär!

Fy fan för islamism, islam och alla andra djävla döskalle-trossamfund. Finns det något gott med sådant, om man tänker efter!

Ta judendomen, till exempel: GUDS UTVALDA FOLK!

Låt dem vara det då! Och låt dem då vara utvalda till att …!

Jag menar bara att ställer man sig i särställning så ska man särbehandlas!

Låt dem då särbehandlas som de ju själva vill!

Men då är ju frågan om de ska särbehandlas positivt eller negativt!

Man måste ju då ställa sig nästa fråga: ska vi låta dem flyta ovanpå bara för att de känner sig förmer än andra?

Nej, tycker jag!

Hur ska de då få sin säbehandling som de kräver av oss andra?

Tja, vi får väl behandla dem som de svin de är och som de behandlar Palestinas folk!


4 kommentarer on “Man kan ju inte dra alla över en kam”

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Gå in och läs hos Silverstare på AB

    Hemikram

  2. snawitz skriver:

    Nä man ska inte dra alla över en kam, men vi är alla lika mycket värda
    Och min åsikt är att detta inlägg stinker lite rasism

    • skvitt skriver:

      Det kan tyckas så, men vad jag fördömer är religioner, inte människorna. Jag fördömer religioner och trosuppfattningar som lägger sig i den personliga sfären och religioner som stödjer folkmord.

      Därmed inte sagt att islam stödjer mord på människor som i det här fallet Katya, men man tiger och därmed samtycker man.

      Den nationalfascistiska politiska riktningen sionismen bedriver folkmordspolitik i judarnas namn utan att judendomen tar avstånd. Alltså tiger man och samtycker, samt predikar att judar är ett folk med mera värde än andra folk, guds utvalda folk! Jag fördömer det!

      Jag fördömer dessa religioner, inte för själva religionens skull utan för som de praktiseras och utövas i dag.

      Det finns även inom kristendomen riktningar som lägger sig i personliga angelägenheter och som jag därför fördömer. Dessa buntade jag ihop som ”döskallesamfund”!

      Jag kunde ju även ha nämnt hinduismens kastsystem, som dömer vissa människor till evig fattigdom.

      DET var vad jag ville ha sagt.
      Och jag kan bara skylla på mig själv att jag inte var tydligare, utan utgick från att mina läsare var förtrogna med min inställning att alla människor har rätt till integritet och till ett land att leva i. Alla människor har rätt till fria val att leva som de vill, tro vad de vill och göra vad de vill så länge det inte skadar andra. Men det finns, t. ex. islamister, sionister och kristna sekter, som inte respekterar dessa mänskliga rättigheter och förtrycker andra i dessa religioners namn utan att religiösa företrädare och ledare inom dessa trosriktningar agerar och fördömer. De tiger och samtycker och drar därmed på sig min vrede!

      Jag tackar så mycket för din kommentar, förutan vilken detta klargörande inte hade kommit till stånd!
      Ha det gott!
      /Skvitt


Lämna en kommentar